![]() |
![]() |
![]() ![]()
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Металариец ![]() ![]() |
(IMG:http://metalarea.org/images/audiocovers/2008_Apr/acov_tid46728_thumb.jpg)
*Artist: Skaur *Year: 2005*Album: Nordmann [demo] *Genre: Suicidal Black Metal *Country: Norway *Format: mp3@CBR192kbps *Size: 74MB Tracklist: 1. FullBlodsMеne 2. Nattens Sang (Prinsessens Komme) 3. Til Evig Tid (Mшrkets dystre Toner) 4. Min Dшd Hinsides (Mellom Himmel og Helvete) 5. Farvel Verden 6. Dшd Manns Tanke 7. Mennesket 8. Min vandring mot Mшrket 9. I Blod jeg Sverget min Ed 10. Hevn pе Kristenmann 11. Om Sorg og Helvete 12. Mеtte Min Dшd bli Helvete ****************************** Total playing time: 53:48 Register
|
(11) 0x13, Darth Alvasarra, ddarkthrone, HA7tur, kim666, Orkkh, redp, RUSP73, satanist666, varg-38ru, varlam4, |
|
![]() |
![]()
|
|
![]() Group: V.I.P ![]() ![]() |
спасибо!
Register
|
(2) Darth Alvasarra, satanist666, |
|
![]()
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Металариец ![]() ![]() |
шикарный диапазон голоса у гражданина NordMannа (IMG:style_emoticons/default/17.gif)
|
![]()
|
|
Group: Подсевший ![]() ![]() |
|
![]()
|
|
![]() ![]() Group: Завсегдатай ![]() ![]() |
перезалейте
|
![]()
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Металариец ![]() ![]() |
Register 192
|
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() ![]() Group: Завсегдатай ![]() ![]() |
320
Register
|
(1) thenecromancer, |